een moeilijk begin - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Mathieu Schuurmans - WaarBenJij.nu een moeilijk begin - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Mathieu Schuurmans - WaarBenJij.nu

een moeilijk begin

Door: Tjeu Schuurmans

Blijf op de hoogte en volg Mathieu

09 Juli 2011 | Zambia, Lusaka

Hallo iedereen,

Hier is het eerste reisverslag en ik heb het een en ander te vertellen. Het is een moeilijk begin geweest.
We zijn donderdag rond 16u00 vertrokken vanuit achel naar Dusseldorf. Hier waren nog geen problemen< Zonder veel moeite zijn we op het vliegtuig geraakt. Ook de vlucht naar Frankfurt verliep zonder problemen. Normaal gezien zouden we vanuit Frankfurt rond circa 23u00 vertrekken. Zo gauw we echter op het vliegtuig zaten kregen we bericht dat het vertrek met minstens 1 uur was uitgesteld wegens opkomend slecht weer. Dit werd uiteindelijk 2,5 uur. Bijgevolg mistten we ons vliegtuig in Johannesburg. We hoopten nog om een volgende vlucht te hebben naar Livingston. Doch pech, alles was volgeboekt en we werden op de eerste vlucht van 9 juli gezet. We kregen wel een mooi hotel en de nodige maaltijden aangeboden.
Dus deze morgen zijn we vertrokken naar livingston. Daar aangekomen was het een hele tijd wachten voordat we door de pascontrole waren Vervolgens bij het ophalen van onze bagage vonden we alleen Frans zijn koffer. Na lang vragen kwamen we er achter dat ze de drie andere koffers apart hadden gezet daar deze een dag te laat waren aangekomen, (door het missen van onze vlucht).
Nu zitten we in ons hotel Fawlty Towers, een echt backpackers hotel.
Morgen gaan we dan de Victoria watervallen bezoeken, Hier laat ik morgen wel iets over weten.

• 09 Juli 2011 - 16:01

Guido Driesen:

Heb je John Cleese al gezien in dat hotel ;-)))

Guido

• 09 Juli 2011 - 16:48

Wies En Luc:

I am Miguel from Barcelona , i know nothing , i learnt english from à book Hier in Achel is alles okee en hemme nog altijd geen regering , breng anders eentje mee van ginder .

groetjes en tot . . .

• 09 Juli 2011 - 17:45

Luk:

Morgen vertrek ik ook
    Hopelijk niet met zoveel problemen. Maar ja dat hoort er nu wel dikwijls bij. Nog maar genieten van het vele moois en zeker de watervallen!!

• 09 Juli 2011 - 18:53

Bèr:

Als je nog eens ergens moet wachten, schrijf maar een artikel voor G.E.

• 09 Juli 2011 - 18:57

Nicole:

Hallo
    Geniet van alles het kan alleen maar beter gaan
    Groeten

• 10 Juli 2011 - 10:01

Hedwige:

Is het een echt "Fawlty Towers", dan kun je nog veel meemaken. Ikhoop dat je reis nu toch goed verloopt. groetjes uit,

Bree