Weeral problemen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mathieu Schuurmans - WaarBenJij.nu Weeral problemen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mathieu Schuurmans - WaarBenJij.nu

Weeral problemen

Door: Tjeu Schuurmans

Blijf op de hoogte en volg Mathieu

06 Juli 2012 | Australië, Melbourne

Hi allemaal,
Dinsdag 3 juni zijn we dan eindelijk
vertrokken. Om half vier in de namiddag zijn we dan opgestegen te Dusseldorf voor een vlucht naar Dubai. Hier waren we dan rond middernacht en moesten daar 3 uur wachten op onze volgende vlucht naar Singapore. Na 7 uur vliegen kwamen we daar aan in de namiddag plaatselijke tijd. Ons hotel was al geboekt. Het was een goed hotel, doch de kamers waren wat klein.
Donderdag hebben we dan Singapore verkend. Vooral de winkelcentra. Orchad Road is een straat met verschillende shopping malls. Ook Marina Bay bevat veel winkelcentra's, doch is vooral bekend voor zijn mooie architectuur. zie de foto's. Donderdag avond zijn we dan vertrokken naar Melbourne en Hobart. Doch hier ging het weer eens mis. We hadden meer dan een uur vertraging bij het vertrek in Singapore. Bij gevolg arriveerden we tge laat in Melbourne en was onze aansluitende vlucht weg.De volgende vluchten vandaag waren allemaal volboekt. Bijgevolg kunnen we nu pas morgen vertrekken naar Hobart.De luchtvaartmaatschappij Emerates wou ons geen hotel bezorgen daar we doorvlogen met een andere maatschappij. Dus we hebben zelf een hotel moeten vinden hier in Melbourne. We liggen nu in het Best Western Hotel vlak bij de luchthaven. Dit wordt weer iets voor de verzekering.
Zo morgen hoop ik iets vanuit Hobart te laten weten.
Tot morgen dan.

• 06 Juli 2012 - 05:44

Rob De Graaf:

Ook dit is vakantie, avontuur en niet weten wanneer je op de plek van bestemming komt. Ik denk dat jullie daar niet meer echt van wakker liggen. Nog veel plezier en geniet ervan.

Rob

• 06 Juli 2012 - 07:52

Mathieu Kwanten:

Ja mannen , dat krijg je dan als ik er niet bij ben ! Ik zou dat wel eens vlug geregeld hebben en ik dit en ik dat en 100 is geen 1. Maar niet gewanhoopt , vanaf nu kan het niet meer fout gaan want Harrie Govaerts en ik hebben inmiddels al een vette kaars laten branden bij het Heilig Paterke van Hasselt.

• 06 Juli 2012 - 08:04

Hedwige:

Indrukwekkend! Fijne reis verder, en zonder tegenslagen. Groetjes.

• 06 Juli 2012 - 14:13

George En Yolande:

Fijne vakantie allemaal en neem de tegenslagen er maar bij. Zal wel een fijne reis worden. Geniet er van !

• 06 Juli 2012 - 20:54

Noël & Marijke.:

Vol verwachting klopt ons hart voor het "Hobart-nieuws!"
    Voor morgen wensen wij het hele team een pechloze dag toe!
    En voor straks: lekker-slapen-en- gezond-weer-op!
    Toedeloetjes aan het ganse team.