Hobart - Reisverslag uit Hobart, Australië van Mathieu Schuurmans - WaarBenJij.nu Hobart - Reisverslag uit Hobart, Australië van Mathieu Schuurmans - WaarBenJij.nu

Hobart

Door: Tjeu Schuurmans

Blijf op de hoogte en volg Mathieu

07 Juli 2012 | Australië, Hobart

Hi,

deze morgenzijn we op tijd opgestaan. Na het ontbijt onmiddelijk naar de luchthaven gereden. Hier volgde ons de volgende verrassing. De man die ons had overgeboekt had blijkbaar niet goed zijn werk gedaan. Bijgevolg moesten we nog 5 uur wachten op de volgende vlucht en arriveerden in de stad hebben we nog e pas om 17 uur in Hobart. Dus van de stad hebben we nog niet veel gezien en morgen vertrekken we weer.

groetjes

• 07 Juli 2012 - 08:47

Harry Van De Broek :

tjeu,(en reisgezellen) : ook hier valt het niet altijd mee, maar eens schijnt de zon ! succes op je verdere reis en de groeten, hvdb

• 07 Juli 2012 - 10:37

Georges En Yolande:

Tjeu, wanneer ga je naar Nyrstar hobart.Ronald Junk heeft zijn aandelen omgezet in euro,s ??Nog veel plezier!

• 07 Juli 2012 - 11:21

Hedwige:

1 Tegenslag komt niet alleen dat weet je. Véééééééééééél ..... geluk met de rest van je vakantie. groetjes uit Bree

• 07 Juli 2012 - 19:54

Marcel Schuurmans:

Tof Tjeu dat ik jou kan volgen. Ga je ook goud zoeken ?

• 08 Juli 2012 - 12:18

Noël & Marijke.:

Goeiemiddag Tjeu en Frans en Peter en Patrick,
    Het blijft spannend om elke keer weer van jullie avonturen te lezen!
    We volgen jullie hier dan ook op-de-voet!
    We duimen steeds voor een zorgeloze en vlotverlopende reis...maar da's jammergenoeg niét altijd zo. Maar na elke regenbui,schijnt àltijd weer een zonneke!
    Maar goed dat jullie 4 zulke doorwinterde avonturiers zijn,dat stelt ons hier gerust! Groeten en dikke kussen van ons voor jullie alle 4.(Ook doén,hé Tjeu!! ;0)

• 09 Juli 2012 - 05:17

Angela & Mario:

Hopelijk is verder alles goed verlopen!
    we kijken uit naar het volgend verslagje en weer nieuwe foto's!!
    :-)
    groetjes,
    Wij

• 09 Juli 2012 - 09:44

Jef Plas:

Die vertragingen zullen jullie niet tegenhouden op tocht naar Crocodile Dundee. Groeten aan Knakker Peter.