laatste dagen Australie - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mathieu Schuurmans - WaarBenJij.nu laatste dagen Australie - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mathieu Schuurmans - WaarBenJij.nu

laatste dagen Australie

Blijf op de hoogte en volg Mathieu

26 Juli 2012 | Australië, Melbourne

Hi,

spijtig maar waar, we zijn aan de laatste dagen hier in Australie bezig. Morgen vertrekken we dan. Vandaag hebben we nog wat rondgezien hier in Melbourne. het eerste wat we bezochten was het uitkijkplatform in de Eureka building; Hier heeft men vanaf de 88 verdieping een mooi uitzicht over de stad. De Eurekabuilding is het hoogste gebouw van het zuidelijk halfrond. men krijgt een goede indruk over de uitgestrektheid van Melbourne.
na de toren hebben we enkele uren gewandeld in de botanische tuin. dit is één van de belangrijkste botanische tuinen van de wereld en is verbonden met de werking van de kewgfardens te Londen.
De namiddag hebben we dan wat rond gewandeld in de stad en geshopped; De binnenstad heeft een grote Chinatown en men hoorter meer chinees dan Engels.

Nu zijn we stilaan onze koffers aan het pakken daar we morgen vertrekken naar Dubai

tot dan

• 26 Juli 2012 - 10:49

Georges En Yolande:

Wij wensen je een goede reis naar huis. Tot in Achel. Bedankt voor je verslagen en foto's.

• 26 Juli 2012 - 18:33

Hedwige:

Wij wensen julli een behouden thuis komst, en tot later. Beter laat.... Nog een gelukkig verjaardag!!!

• 27 Juli 2012 - 11:35

Joris En De Rest Van De Familie:

gelukkige verjaardag tjeu gr van iedereen en een goede terug reis