Een nieuwe reis in het verschiet - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Mathieu Schuurmans - WaarBenJij.nu Een nieuwe reis in het verschiet - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Mathieu Schuurmans - WaarBenJij.nu

Een nieuwe reis in het verschiet

Door: Mathieu Schuurmans

Blijf op de hoogte en volg Mathieu

27 Juni 2013 | Guatemala, Guatemala-stad

Het is bijna weer zo ver. Volgende week zaterdag, 6 juli, vertrekken we weer. Dit maal gaat het naar Guatemala en een kleine uitstap naar Honduras.
Eerst bezoeken we de stad Antigua, een World Heritage Site. Vervolgens gaat het naar het mooie meer Atitlan. Dit meer is omringd door verschillende vulkanen.
We blijven in de streek en bezoeken nog een aantal typische steden in het berglandschap van Guatemala.
Vervolgens gaat het dan naar het binnenland , naar Coban. Van hieruit rijden we dan noordwaarts om de Maya stad Tikal te bezoeken.
Na dit bezoek gaat het dan weer zuidwaarts naar het Lago de Izobal.
Daarna maken we een kleine uitstap naar Honduras om de Maya stad Copan te bezoeken. Hier verblijven we in het Via Via Café, uitgebaat door Belgen.
Als het laatste gaat het dan naar Guatemala City, de hoofdstad.
Hier eindigdt dan onze reis.

tot over circa een week

• 28 Juni 2013 - 09:15

Hedwige De Jongh:

Beste Tjeu en vrienden,

Wij wensen jullie een ongelofelijke fijn en spannend avontuur.
    Wij volgen jullie escapades via email.
    groetjes,

Hedwige en Albert

• 30 Juni 2013 - 12:17

Marcel Schuurmans:

Het is weer uitkijken naar de verslagen. Soelaas voor de thuisblijvers in juli. Alvast een goede reis toegewenst Vamos.

Marcel

• 04 Juli 2013 - 18:07

Harry Van De Broek:

wenst Tjeu en gezellen een mooie reis en zal zeker van zijn verslaggeving genieten. Succes !

• 08 Juli 2013 - 20:29

Jef Plas:

Beste reisgezellen,
    We (onze kaart- en fietsgroep) wensen jullie een goede reis in het land waar Achelse padre Pablo van alles heeft meegemaakt.