Flores - Reisverslag uit Panajachel, Guatemala van Mathieu Schuurmans - WaarBenJij.nu Flores - Reisverslag uit Panajachel, Guatemala van Mathieu Schuurmans - WaarBenJij.nu

Flores

Blijf op de hoogte en volg Mathieu

19 Juli 2013 | Guatemala, Panajachel

Hi,

gisteren zijn we uit Coban vertrokken en naar Lanquin gereden. In het begin was hetmaar een druilige dag. Gelukkig trok het weer watop. In lanquin hebben wede grotten bezocht. Deze waren mooi, doch het was er erg glad en modderig. Vervolgens zijn we via een onverharde weg doorgereden naar Fray Bartholomeus. Hier waren we dan uit de bergen enwas het meteen zeer warm. Via een goede weg zijn we dan in Chisec beland, waarwe hebben overnacht.

Vandaag zijn we dan verder noordwaarts gegaan en hebben de archeologische site Ceibal bezocht. Hier zijn we niet lang gebleven daar we opgeeten werden, door de muskieten. Bulten van boven tot onder.
Uiteindelijk zijn we dan in Flores geraakt. Dit stadje ligt op eeneiland in een meer en is de uitvalbasis voor Tikal. Daar gaan we morgen heen.

tot dan

• 19 Juli 2013 - 10:27

Hedwige De Jongh:

Hallo!
    Hier zéér mooi en warm weer.
    Nog een fijne reis.

groetjes

• 19 Juli 2013 - 20:21

Marcel Schuurmans:

Hallo meneertjes !!!

Hoe deerniswekkend toch zijn jullie avonturen : ik lees daar "zeer warm" en "van boven tot onder opgegeten door de muskieten ". Maar jongens toch ! Om die redenen hebben mijn all time geliefde Suzanne en ik zelf besloten om onder het motto " voor wat hoort wat " jullie vanaf heden tot het einde van jullie dagen van gratis drank te voorzien in het Michielshof ! Zijn wij nu geen toffe peren ? Jaja , en voor Patrick zal er Coca Cola à volonté zijn en heus geen Pepsi Cola ( je merkt dat ik mijn huiswerk heb gemaakt hé Patrick ). Voorts zal het aan nougat en" warme rek " ook niet ontbreken ,reken daar maar op !!

Hou jullie haaks en "vuugt ullie" .

Suzanne en Marcel