Op terugweg: Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Mathieu Schuurmans - WaarBenJij.nu Op terugweg: Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Mathieu Schuurmans - WaarBenJij.nu

Op terugweg: Dubai

Blijf op de hoogte en volg Mathieu

28 Juli 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hi,

de laatste dag in australie hebben we wat geshopped. We bezochten de Victoria Market. Dit is een enorme markt in het hartje van Melbourne. 's
avonds zijn we dan vertrokken uit Melbourne naar Dubai. Het was een vlucht van 11 uur, gelukkig een nachtvlucht.
Deze morgen zijn we dan hier aangekomen. We waren rond 8 uur op het hotel doch de kamers waren pas vrij om 12 uur. Een beetje rond gewandeld in de buurt doch snel terug naar binnen. Buiten was het om 8 uur reeds 36 graden. In de loop van de dag is dit opgelopen tot 45 graden. In de namiddag hebben we een tocht geboekt op een dubbeldekbus. Deze rijdt langs alle belangrijke plaatsen en men kan af- of opstappen waar men wil Vandaag bezochten we vooral het oude Dubai. Morgen wordt dit het moderne stadsgedeelte.

groeten

Tjeu

• 29 Juli 2012 - 14:47

Hedwige:

Geniet nog maar van de laatste dagen en breng de zon mee, hier is ze weer weg.Groetjes uuit Bree