Nog een weekje - Reisverslag uit Hamont-Achel, België van Mathieu Schuurmans - WaarBenJij.nu Nog een weekje - Reisverslag uit Hamont-Achel, België van Mathieu Schuurmans - WaarBenJij.nu

Nog een weekje

Door: Mathieu Schuurmans

Blijf op de hoogte en volg Mathieu

29 Juni 2014 | België, Hamont-Achel

Het is weer bijna zo ver. Over een weekje vertrekken we weer op reis. Dit maal naar Sri Lanka en Oman. In Sri Lanka zijn we twee weken en bezoeken een aantal historische steden. Verder gaan we op safari om wilde olifanten te zien. Ook bezoeken we het einde van de wereld (Worlds End).
In Oman zijn we één week. Hier bezoeken we Muscat, Sur en Nizwa. Ook gaan we eens zien naar de Grand Canyon van Arabië, de Jebel Shams.

tot over een week !!!!

• 29 Juni 2014 - 14:41

Marcel :

Nog een weekje regen en later zon weerstaan in België en dan starten in het tweede vaderland van de Boeddha.

• 30 Juni 2014 - 10:15

Henk:

Goede start voor jullie,en laat de mooie kiekjes mar komen.Veel plezier Mathieu.

• 04 Juli 2014 - 14:51

Igzaltonthouwen:

Meneer Schuurmans , Meneer Bloemen , Meneer Driesen , Meneer Willekens , deze meneer wenst jullie een héél memorabele reis toe ! Maar wees toch maar beducht voor die sabelslijpers daar in Oman ! Helemaal halal lijkt het me daar toch niet !
    Oh ja Meneer Bloemen , gun je eens een pleziertje en breng eens een potje "appelspies" uit Oman mee voor jezelf . Lijkt me heel opwindend . Ik ben benieuwd !!!

• 06 Juli 2014 - 11:33

Harry Van De Broek:

Wens aan Tjeu en vrienden een prachtige reis zonder hindernissen, veel reisgenot en gezond weer thuis.
    De reisverslagen zijn altijd welkom. Groetjes vanuit 'de Beverdijk'.